Wednesday, July 22, 2009

HaMba ALLAH...KaKak...SaHaBaT...MuJahiDah...IsTeRi...


KakaK yang ku Kasihi...

Saya amat Merinduimu tika ini...

Saya menagih kata-kata nasihat dan sokongan daripadamu tika ini...

Teringin saja saya pulang ke negeri yang kian konflik dengan politik itu sekarang...

Jiwa saya merasakan teramat rindu untuk melaksanakan program dakwah di sana...

Rindu sangat kat akak...

Maafkan saya jika sebelum ini saya tidak berkesempatan untuk angkat "coll" akak hari itu...

Doakan saya di sini...

Ada banyak perkara yang saya nak kongsi dengan akak...

Ada kisah duka...derita...kecewa....sedih....semuanya bercampur aduk...

Banyak sangat yang saya nak ceritakan...

Kakak...

Kakak adalah seorang wanita yang amat memahami saya...

Jika saya buat silap...akak betulkan dan tegur dengan cara berhikmah...

Perbezaan usia antara kita tidak menjadi permasalahan antara kita...

Apa khabar agaknya dengan kesihatan dua orang putera itu?

Bagaimana pula dengan kesihatan Pusat Motivasi At Taqwa?

Bagaimana pula dengan ahli-ahli keluarga At Taqwa yang lain?

Terasa rindu untuk berkumpul bersama di pondok At Taqwa...

Ustaz Tarmizi...Ustaz Mat Noor....Zahrah....Fifi....Abang Faizal...Sakinah....Uzair...Uwais....

Rindu sangat kat semua....Rindu sangat untuk berkumpul kerana Allah s.w.t...

Kita saling ingat mengingati antara satu sama lain akan kesilapan dan dosa-dosa yang kita lakukan...

Kita selalu berkumpul dan bermesra dengan batasan yang disyariatkan oleh Allah S.W.T..

Kita sama-sama tidak tidur malam untuk menanti waktu Qiammulail...

Kita sama-sama menghadiri Majlis ilmu di Pondok At Taqwa...

Ya ALLAH...rindunya saya sangat-sangat pada kalian-kalian semua...

Semoga doa Rabitah menjadi pengikat hati-hati kita untuk terus berjuang di jalan Allah s.w.t..

LOVE U ALL BECAUSE ALLAH...

Ya..Allah...sesungguhnya Kami berkumpul dan berpisah hanya keranaMu...



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home